Home » Hoe werkt het?

Verkoopkast huren

Heeft u uw zolder, garage, schuur of kledingkast opgeruimd?

Huur een stellingkast in onze winkel en wij verzorgen voor u de verkoop! U prijst en richt zelf uw kast in, en wij doen de rest!

 

Wat is een verkoopkast?

Onze winkel is ingedeeld met ongeveer 80 stellingkasten.

Iedere stelling wordt apart verhuurd aan particulieren of bedrijven die graag hun overtollige spullen of producten willen verkopen. Het gaat hier meestal om particulieren die een stellingkast huren.

Kortom, u huurt een stellingkast bij ons in de winkel, u bepaald zelf uw prijzen en richt zelf uw kast in. Vervolgens worden uw producten 6 dagen per week aangeboden in onze winkel!

Tussendoor mag u altijd (tijdens onze openingstijden) langskomen om uw kast kosteloos aan te vullen en te veranderen. Uw eigen fysieke winkeltje!

 

Hoe werkt het prijzen van uw producten?

In de door u gehuurde verkoopkast kunt u uw tweedehands, zelfgemaakte of nieuwe spullen te koop aanbieden.

De prijzen van uw spullen bepaald u zelf, prijzenstickers worden door ons verzorgd.

 

Hoe houd De Drie Winkeliers bij wat u heeft verkocht?

Alle kasten bij ons zijn genummerd van 1 t/m 80. Wanneer u een kast heeft uitgezocht in onze winkel, krijgt u het desbetreffende kast nummer. De prijsstickers die u meekrijgt heeft hetzelfde nummer als uw kastnummer.

 

Bijvoorbeeld:

Wanneer u kast 20 heeft gekozen, maken wij prijskaartjes voor u van kast nummer 20

Onder het kast nummer is vrije ruimte om uw prijs op te schrijven voor het product. Deze prijskaartjes kunt u mee naar huis toe nemen om thuis uw spullen te prijzen, bij ons in de winkel prijzen mag natuurlijk ook!

Wanneer een klant een product uit uw kast pakt en gaat afrekenen weet de kassa medewerker door middel van het kast nummer op het prijskaartje op welk nummer hij/zij het bedrag op moet aanslaan.

Dit komt door ons voorgeprogrammeerde kassa systeem.

Zo komt het juiste bedrag altijd bij de juiste huurder terecht.

 

Wanneer kunt u terecht na uw reservering?

Na reservering kunt u op de eerste dag dat u een verkoopkast of verkoopplank huurt vanaf 10:30 uur in onze winkel terecht om uw spullen te prijzen en in de door u gehuurde verkoopkast/plank te plaatsen.

U heeft tot sluitingstijd op de laatste afgesproken huur dag de tijd om uw restanten weer uit de winkel te halen. In overleg is het ook mogelijk om uw spullen op een andere dag af te halen, dan houden wij deze spullen voor u achter (tot maximaal 3 dagen na de laatste afgesproken huur dag).

 

Bent u slecht ter been of heeft u hulp nodig met tillen, dan kunt u dit aangeven bij de balie of medewerker van de winkel. U wordt dan geholpen met het in of uitladen. Vlak bij onze winkel is parkeergelegenheid om te laden of lossen.

 

De verkoop

Wanneer uw spullen in de verkoopkast of verkoopplank staan, kan de verkoop beginnen! Wij verkopen uw spullen voor u in onze winkel, Het kan contant of op uw bankrekening worden uitbetaald. (uitbetaling van de door u verkochte goederen vindt over het algemeen plaats direct na de huurperiode. Bij een langere huur periode dan vier weken kan het bedrag in overleg maandelijks, per vier weken worden uitbetaald).


U kunt al een verkoopkast of losse verkoopplank huren vanaf een week, ook kunt u voor een langere tijd huren. Tijdens de huurperiode mag u altijd uw kast komen bijvullen.

 

Welke verkoopkast u neemt mag u zelf uitkiezen naar beschikbaarheid. Een losse verkoopplank wordt door ons aangewezen.

 

Het concept heeft vele voordelen t.o.v online verkopen of rommelmarkten. Geen vreemde figuren bij u aan de deur, je hebt er zelf weinig werk van en de spullen zijn uit je huis. 

 

Als u een eind(je) uit de buurt woont kunt u er ook voor kiezen om per week een foto te laten opsturen van uw verkoopkast/plank. En zelf spullen naar ons op te sturen met een prijzen lijst van uw spullen. Dan vullen wij de kast voor u aan!